Dagelijks ontvangen we vele bestellingen. En natuurlijk behandelen we elke bestelling die binnenkomt met de meeste zorg en toewijding. Maar soms gaat er ook wel eens iets mis. Daar zijn we allemaal mensen voor. Zij die zonder zonde is werpe de 1e steen. Maar meestal zijn de klanten erg tevreden. Als het mis gaat dan hangen klanten meteen aan de telefoon. Soms terecht omdat een bestelling langer dan nodig is blijven liggen. Maar soms ook onterecht omdat er toch iets anders met de bestelling aan de hand is buiten onze schuld om.
Als een bestelling echter probleemloos afgeleverd is dan hoor je daar zelden iets over. Maar deze mevrouw heeft de moeite genomen om op het prikbord een complimentje uit te delen. En daar zijn we erg blij mee!
compliment Hobby Hoekje
Gepost door: Erika S ()
Datum: 05 oktober 2011 15:02
Hallo Dames
Ik wil graag een compliment geven aan Suzann van het Hobby Hoekje
heb bij hun maandag een bestelling gedaan en helaas was wat ik bestelde niet aanwezig, ( aantal meters stof)
Maar door mail , foto's en telefoontjes, ben ik zo goed geholpen
en heb ik nu een doos op tafel staan met prachtige stofjes.
zo kan het dus ook. geweldige service.
mvrgr Erika S
Ik wil graag een compliment geven aan Suzann van het Hobby Hoekje
heb bij hun maandag een bestelling gedaan en helaas was wat ik bestelde niet aanwezig, ( aantal meters stof)
Maar door mail , foto's en telefoontjes, ben ik zo goed geholpen
en heb ik nu een doos op tafel staan met prachtige stofjes.
zo kan het dus ook. geweldige service.
mvrgr Erika S
Dank je wel Erika voor dit fijne compliment! En het was graag gedaan!